fbpx

Ultimul curs de comunicare pentru parinti cu Monica Reu, din 2015!!

Curs de Comunicare EMPATICA pentru Parinti
cu Monica Reu, trainer certificat NVC
11-12 decembrie 2015
 
Oportunitate pentru părinţi de a învăţa să relaţioneze mai armonios cu copiii, metoda Comunicării Nonviolente/ Comunicare Empatica (CNV) a fost concepută şi dezvoltată de doctorul în psihologie Marshall B. Rosenberg. 

Este un mod de interacţiune care ne ajută să creăm relaţii bazate pe compasiune şi respect reciproc, şi să rezolvăm conflictele în mod paşnic, în beneficiul tuturor.
 
Pe parcursul acestui curs, vom explora moduri în care le putem da celor mici o educaţie bazată pe valori şi vom descoperi cum se poate susţine un mediu de siguranţă şi creativitate printr-o atitudine empatică – un mediu în care copiii învaţă şi contribuie de drag, şi unde nu există pedepse sau recompense.
 
Cursul începe vineri, 11 decembrie (18:00 – 21:00) şi se încheie sâmbătă, 12 decembrie (10:00 – 17:30).
 
Taxa de participare:
450 RON de persoană sau 800 RON de cuplu în cazul în care participă ambii părinţi.
 
Pentru a te înscrie la acest curs, primul pas este sa completezi formularul de înscriere din linkul de mai jos. Al doilea pas, este plata partiala (50% din taxa de inscriere) sau integrala a cursului. Confirmarea rezervării locului, se face doar după efectuarea plății 
 
În ambele zile ne vom întâlni la Lumea lui Momo, Grigore Cobalcescu nr. 51, Sector 1 Map
Numărul de locuri este limitat la 15. Pentru alte detalii folosiţi adresa de mail [email protected]
 
Monica Reu împărtăşeste metoda CNV din anul 2004 şi este formator autorizat CNFPA. Este singurul trainer român de Comunicare Nonviolentă certificat de Center for Nonviolent Communication din Statele Unite. Organizează şi susţine workshop-uri în România şi Polonia pentru cadre didactice, părinţi şi cupluri. Din anul 2007 este preşedintele Asociaţiei pentru Comunicare Nonviolentă (www.nonviolenta.org) cu sediul în Bucureşti, organizaţie ce are ca scop promovarea principiilor CNV în societatea românească. Programul Educaţie Empatică s-a născut din dorinţa ei de a împărtăşi cu părinţii un instrument de relaţionare ce poate aduce mai multă bucurie şi armonie în viaţa de familie. Unul dintre învăţătorii săi într-ale comunicării empatice este fiica ei, Emma, în vârstă de patru ani.
 
Structura cursului
 
Vineri, 18:00-21:00
  • Identificarea elementelor de limbaj şi gândire care blochează comunicarea
  • Cunoasterea de sine, calea catre parenting constient
  • Principiile de bază şi cei patru paşi ai Comunicării Nonviolente

 

 
Sâmbătă, 10:00-17:30
  • Identificarea nevoilor copiilor, indiferent de modul în care aceştia se exprima
  • Valoarea empatiei in relationarea cu copiii
  • Capcanele pedepselor şi ale recompenselor
  • Recunoştinţă şi apreciere
  • Cum ne ajută Comunicarea Nonviolentă în situaţii dificile, conflicte, blocaje de comunicare


TESTIMONIALE DE LA PARINTI

Pentru noi cursul de comunicare nonviolentă a fost drumul pe care îl căutam. Ne iubim copiii si vrem sa le fim aproape plini de dragoste si empatie, răbdare si căldură, disponibilitate si înţelegere. Acum şi reuşim să o facem si atmosfera este mult mai plină de
iubire. Învăţăm sa ne respectam unul pe celalalt si in acelaşi timp sa ne respectam pe noi înşine. e un drum lung dar pe care am pornit împreună si îl parcurgem zi de zi, încurajându-ne si sprijinindu-ne unul pe celalalt. Îţi mulţumim din suflet pentru tot ce ne-ai învăţat, tot ce ai împărtăşit si pentru toata inspiraţia
.” Raluca Ungureanu

„Mi-a plăcut utilitatea imediată a cunoştinţelor descoperite şi mai ales faptul că se poate aborda ori-ce subiect “spinos” cu toleranţă şi empatie. Am plecat de la curs cu sentimente de bucurie, emoţie, încredere, mulţumire, împlinire, curaj. Mi-a fost satisfăcută nevoia de cunoaştere a unor modalităţi de iniţiere a unui dialog într-o situaţie dificilă, fără ca discuţia să degenereze. Cred că ar mai fi necesare şi alte asemenea workshopuri pentru consolidarea cunoştinţelor. Prin autocontrol permanent, voi încerca să aplic aceste cunoştinţe în cadrul familiei mele, apoi în relaţiile profesionale şi sociale. Consider necesară iniţierea unui grup de practică, care s-ar putea reuni prin rotaţie în fiecare dintre şcolile unde activează cadrele didactice membre, iar întâlnirile să fie lunare sau bilunare, în funcţie de necesităţi.” Daniela Burlacu

About Author

Avatar photo

Related posts